04 augustus 2008

spaced out

donderdag krachttraining
vrijdag, zaterdag rust, geen tijd
zondag voor het eerst in bijna twee weken weer gelopen: 6 kilometer in 31 minuten. En ja, na twee kilometer het bekende strakke gevoel in de liezen. Tja... rusten werkt dus ook niet. Ik ga het nu over een andere boeg gooien, starten met minutenloopjes. Want kennelijk raken de liezen geirritieerd na een bepaald aantal minuten, en als ik nu telkens na 1 minuut lopen even wandel zal die irritatie misschien niet gebeuren. Morgen beginnen met 10x1 minuut (a 15 km/u oid).

Vandaag wel gefietst, 42.2 kilometer (toeval!) en even krachttraining. Ik kan 20x40 kg hamstrings doen, en legpress 50x130 kg snel is geen probleem, benen zijn ook erg goed. Maar ja, lopen kan niet.

En daardoor raak je dan spaced out, een soort gevoel van nutteloosheid maakt zich meester (wat stelt dat lopen voor, waarom heb ik dat trouwens al die tijd gedaan, moet ik niet iets nuttigers met mijn leven doen), wat je met bier en wijn probeert te verdringen, ... enfin, laat ik hier maar stoppen....

POV

Geen opmerkingen: