19 augustus 2012

Niet veel te melden. Beetje fietsen....

Net terug van weekje vakantie. Na de vlotte maandagtraining heb ik woensdag en donderdag nog 8k gelopen elke dag, donderdag met 6x1000 in 4.05 erin. Deze duizendjes gingen niet zo goed, want op de dinsdag kreeg ik tijdens een kussengevecht een voet van zoon in mijn dij, en dit voel ik nu nu nog.

Maar erg is het niet. Ik heb gisteren en vandaag 40 resp 60 km gefietst en niet gelopen (ach wat is het toch mooi weer). Morgen weer loopgroeptraining, eens kijken.... ook of zere knie nu wegblijft.

Doelen: er is de 10km Run Winschoten, daar sta ik opgesteld voor een 38 minuten, maar verder heb ik even geen doelen. Eerst kijken hoe alles gaat, of training redelijk gaat, geen last van dingen krijg. En ook weer werken etc.... (ik heb slechte ervaringen met 'te vroeg doelen stellen', ik wacht liever tot het doel zich aan mij opdringt en onontkoombaar is).

POV

1 opmerking:

Rob zei

Hallo Paul,

Fantastische verhaal en wat een belevenissen. Ga zo door. Nog wel meer trainen op hoogte dan kan je de volgende keer verder mee.

Groeten Rob