21 november 2007

druk

Zondag een uurtje losgefietst van half 10 tot half 11 's avonds,
maandag/dinsdag voor het werk op pad. Uit eten, je kent het wel, en pas om een uur of 10 's avonds even tijd om te trainen. Maandag in NH Hotel Utrecht, in de daar aanwezige en volgens mij nooit gebruikte fitnessruimte, wat krachttraining gedaan: veel uitvalpassen met 10-20 kilo, sprongen met gewichten, zo'n 40 minuutjes. Dinsdag nog even 20 minuten uitgelopen om de spierpijn wat weg te krijgen.

En vanavond met loopgroep richting 7evenhuizen, waarbij ik 2x1500 en 1x1300 in 6.10/5.40/5.00 liep, met zware benen, moe. Gedachten als 'is dit wel zo'n goed plan, een marathon lopen', 'kon ik maar slapen', 'ik ben nu bijna 45, moet ik niet iets nuttigers met mijn leven doen' bekruipen me.

Eerst maar eens gewoon gaan slapen. Pfff..

Geen opmerkingen: