06 november 2007

heeft'ie nog wat gedaan?

Jazeker!

Zondag ochtend 11 kilometer met loopgroep, inclusief oefeningen, vlotte/snelle 80jes, en wat rustig duurlopen. 's Middags wilde ik per sé nog eens lopen en kijken of ik boven mijn na-oorlogse record van 27.5 kilometer kwam, en jawel, 29 op een dag, en zelfs gemakkelijk en zonder problemen.

Maandag, een reisdag met hotel, en dan wordt alles laat, je gaat nog met de reisgenoten eten, wat bier, enfin, niet gelopen.

Vandaag: een reisdag, 19.00 thuis, moe, koud... Rond half 9 dacht ik, 'kom, nog even op hometrainer'. Maar na 20 minuten daarop gezeten, zeiden mijn benen 'kom op, we willen nog even naar buiten', en ja, je hebt van die dagen, vanaf de eerste stap loopt het gemakkelijk, ik kon niet langzamer dan 13 km/u en ik heb een beetje afwisselend 13 a 15 km/uur gelopen, in totaal 14 in 1 uur precies, en met een uur lang o.a. nights in white satin, if you leave me now en love hurts in de oren, was het een mooie tocht.



De vorm is ook goed hoewel ik geen testje heb gedaan de laatste tijd.
Maar bij 15 km/u lopen is de hartslag 146, bij 13 is die 130, laag en goed.

ok tot later
pov

Geen opmerkingen: