07 december 2007

Overzicht van de week... druk, nergens tijd voor

zondag: hometrainer 55 minuten incl 10x1' en 5x30" hard. Het regende te hard om te lopen.
maandag: in Utrecht, een duurloop met daarin totaal 40 minuten vlot (zo'n 16 k/uur), een intensieve training. Was niet de bedoeling, maar het ging heel lekker. Na zo'n 30 minuten intervallen, voelde ik weer het juiste ritme en moeheid waarmee ik ook een halve marathon zou kunnen lopen, een bepaalde mentale taaiheid en goed ritme. Maar dit gevoel is de hele verdere week niet meer verschenen.

dinsdag: rust, etentje, laat.
woensdag: uurtje in de regen met 8x1 minuut vlot (T17)
donderdag: halfuurtje met 4x500 in 1.58, ik had geen zin om langer te lopen
vrijdag: 20 kilometer, grotendeels rustig, paar stukken T14-15

Best goed allemaal maar ik doe de trainingen ongestructureerd en voorzover ik er zin in heb. Ik ben mentaal nu niet bezig met de marathon, alle energie gaat naar werk en overige privé dingen, het trainen is puur ontspanning. Precies zoals ik het hebben wil eigenlijk. Naja...

Geen opmerkingen: