14 april 2010

wat zal ik nu eens met mijn leven gaan doen

bafff

werd ik meteen weer in het werk gestort, na twee dagen lijkt de marathon alweer weken geleden.

Alleen bij het trap af lopen herinner ik het me weer, au, oja dat..

Nog even nagenietend, ik was al tevreden maar word steeds blijer van deze marathon. Ook al, omdat 'mijn' lopers allemaal goed hebben gelopen, zonder problemen, alles doet het nog.

En ikzelf, omdat na nog een paar daagjes rust ik lekker vrijuit kan gaan trainen, werken aan techniek en snelheid. Want ik zag tijdens de marathon sommigen heel soepel voorbijkomen, en dacht iets van 'oh ja zo moet het natuurlijk!'. Dat inzichtje gebruik ik tijdens de komende trainingen, licht en gemakkelijk snel lopen.

Snelheidstraining in april-mei-juni, daarna weer duurwerk in juli t/m september en Berlijn, een mooie klassieke aanloop naar een (weet ik nu al) fantastiese marathon.

POV

Geen opmerkingen: