04 augustus 2011

hardcore training - not

zucht....

Vandaag wilde ik 26 km ofzo lopen maar na een kilometer of 8 begon ik de betreffende blessure te voelen, en ook andere pijntjes.

Op deze manier marathontraining doen heeft geen zin. Misschien ben ik nu te pessimistisch maar ik heb geen zin om een soort halve voorbereiding te doen.

Dus... geen plannen gewoon adhoc bekijken. Zo belangrijk is het nu ook allemaal weer niet. En mijn 'marathonmotivatie' ligt niet in het kunnen zeggen dat ik die of die tijd gelopen heb, het ligt veel meer in de kick van lang achterelkaar voluit kunnen lopen, en in het doen van mooie lange vlotte 2.5 uur duurlopen. En het is voor mij in elk geval, niet de bedoeling om enorm gedreven en met oogkleppen op te proberen in die vorm te raken ("het is geen werk"), het moet volgens mij ook een beetje vanzelf op een speelse manier gaan. Nouja we zullen zien...

POV

...nu even verder spelen met wat anders

Geen opmerkingen: