13 augustus 2011

het hoofd moet om

De 7 van 7huizen, mwah, ging aardig maar ik had niet de echt 'vorm'.
Het hoofd is nog niet om, de knop staat nog niet op 'voluit knallen'. Ik begon vrij voorzichtig maar kwam toch op 3.36 de eerste kilometer. Daarna zakte ik in en volgden er allemaal kilometers van 3.56, waarna er 27.20 op de klok kwam.

Eigenlijk wilde ik harder maar er zit niet meer in. Punt. .

blah blah het is een mentale kwestie , ik moet het echt willen blah... Dat is het prestatiespookje dat me van tijd tot tijd nog lastig valt. Natuurlijk, als je wedstrijden loopt dan is er altijd iets met presteren... Maar ik heb eigenlijk nog nooit gepresteerd vanuit een keihard moeten, het is altijd gegaan vanuit 'hele goede benen' en vandaaruit hard gaan. En die hele goede benen lijken, misschien is het een leeftijdskwestie, soms niet aanwezig. Maar andere dagen weer wel. Dus gewoon nog een berg wedstrijdjes lopen, waarom niet?

POV

...vandaag wel even getraind natuurlijk, een 50km fietstochtje, lekker weer even, geen regen

Geen opmerkingen: