04 december 2005

even met mijn trainer overleggen....

'k zal even met mijn trainer (ikzelf, want ik train mezelf) overleggen hoe de 'peizerloop' (wedstrijd van 10 km) van over twee weken het beste te benaderen.

Ik: van zondag t/m woensdag een beetje misselijk geweest, weinig gegeten, zacht getraind, donderdag en vrijdag wat minuutjes gelopen, en vandaag voor het eerst weer 'hard' getraind: 15 x 1 minuut op 18 km/u. Eigenlijk te weinig om een goede 'peizerloop' 10 km te te lopen.

Trainer: dusss..... wat denk je zelf

Ik: ik mis nu nog de kracht om 36.00 te lopen, misschien is het nog op te bouwen in ongeveer 10 trainingsdagen? Ik mis vooral een paar continu-hoog tempo lopen, wat adviseer je me?

Trainer: dusss..... wat denk je zelf

Ik: morgen 10 km vlot (41-42'), dinsdag 20x1' souplesse 17 km/u, woensdag club 1000jes vrij rustig (15-16 km/u), donderdag rust, vrijdag 6x1000 1' pauze in 3.35, zaterdag 12 km rustige duurloop, zondag 12 km met 3x6' 16.5 km/u, maandag rust, dinsdag 3x2000 7.15, woensdag rustig, ....

Trainer: volgens mij kijk je wat tever vooruit, je weet niet precies hoe je je zal ontwikkelen. Ik stel voor dat je de maandag en dinsdag training doet en me dan weer mailt.

Ik: Ok

Geen opmerkingen: