28 december 2005

schaatsen, dus.... hometrainer

Als ik wil hardlopen maar er is schaatsen op de tv, dan stap ik op een ouwe hometrainer uit het jaar 0 en zet hem op stand 6 en voor de tv. Zodra de uitzending begint begin ik ook. Ik doe een aantal 5000jes mee (6 minuten hard trappen), en na 50 minuten ben ik moe. Lekker.

Dat deed ik gisteren dus.

Vandaag: 1000, 2x500, 2000, 2x500 (ter plekke bedacht allemaal), in 3.45, 1.55, 8.00, 2x1.50, alles soepel en gemakkelijk. Onderweg denken aan een mooie training voor morgen. Misschien doe ik: 3x (5x300), 0.30 pauze, 2' seriepauze. En alles natuurlijk lekker hard, da's 't mooiste wat er is! (ik zeg dit niet om de Verheul lezertjes tegen de schenen te schoppen, maar omdat ik werkelijk voel dat deze training het meest genieten is).

Tot morgen!
ps misschien dat die training niet lukt omdat ik dan al 4 uur heb staan oliebollen bakken...

Geen opmerkingen: