08 februari 2009

duuloopjes

Nog geen zoladz testje gedaan, geen tijd en geen zin.

In plaats daarvan:
vrijdag wat krachttraining + natuurlijk sauna, lekker
zaterdag een duurloopje 13 km in 1.04, soepel
zondag een duurloopje naar centrum van Norg en terug, 18.5 km in 1.29.55. Lekker om weer even zo'n end te lopen. Ook totaal niet moe ofzo, wel weer een soort spierpijn in buikspieren. Is morgen wel weer over. Hartslagmeter weer eens omgehad, HF133 bij 12.5 km/u.

Maar duurlopen zoals deze zondagse 18.5 km, heeeerrrrrlllijjjjjkkkk! Koptelefoontje op, onderweg van alles over van alles en nog wat gehoord op een of ander radioprogramma.

Eigenlijk kan ik niet wachten tot ik weer eens gewoon 36 kilometer met die snelheid kan lopen. Maar dit verlangen druk ik nog even de kop in anders ga ik me ongelukkig voelen. Ook al is het over 3 jaar, als ik maar weer eens gewoon helemaal vrijuit kan lopen dan zou dat fantastisch zijn.

Vanavond ook nog even bezig met de marathonplannen voor de Enschedé gangers van Loopgroep Roden. Deze worden komende week direkt na de woensdagse Zoladz Test nader ingevuld. En met een 'nieuwe aanpak' voor Jacob vos (lees: NOG harder trainen want hoe harder je traint hoe harder je gaat lopen, kanttekening, voorbehoud, maar toch is het waar).

Geen opmerkingen: