20 februari 2009

De Blessure Is Over

misschien iets te vroeg gezegd, je weet maar nooit,

maar... ik heb danwel 7 maanden gewacht voor ik met voldoende vertrouwen dit zinnetje kon tikken!

Eigenlijk is mijn hele blessure: bekken/lies/buikspier blessure, volgens plan verlopen. De diverse websites hadden het over een half jaar en alle tijd nemen... en inderdaad.

De training:
woensdag ging heel goed met 1000-500-500-1000 in 3.50/1.50/1.45/3.35, met veel macht in mijn benen. Donderdag wat krachttraining, waarvan ik nu, vrijdag spierpijn heb. Alleen maar 7 km losgelopen wat voelde als totaal geen inspanning, terwijl het toch wel 12.5 km/u gaat.
Morgen heb ik me laten verleiden om 30 km mee te lopen met voorbereidingslopen rotterdam, zou dat goed gaan!? Als het helemaal goed gaat, dan komt opeens de 100 kilometer die ik me voorgenomen had, weer in beeld!

we wachten het allemaal ff af.

Geen opmerkingen: