04 november 2011

mooi blokje afgerond

Vanaf vorige week vrijdag t/m nu donderdag blijk ik 96 km te hebben gelopen. Mooi!

Gisteren (donderdag) een clubtraining, mijn enige opdracht was: met groep J mee.

Dit was erg simpel, groep J bestond namelijk slechts uit J.

3 x 5 minuten in halvemarathontempo.

Maar het ging natuurlijk wat harder, we liepen tegen de 16 km/u, en stiekem probeerde J het me lastig te maken. In de eerste 5, opeens een versnelling in het midden, zogenaamd om het gemiddelde goed te krijgen. De tweede 5, ik had geen horloge, werd mij verteld nog 30 seconden. Bleek nog een minuut te zijn, au... De derde 5 koos J een donker paadje en wist me bijna af te schudden maar ik kwam sterk terug.

Vervolgens, nog kromlopend van de zere benen, stelde ik hem een vierde 5 minuten voor "want het gaat lekker". En ja... deze ging lekker.

POV

Geen opmerkingen: