13 november 2011

betere dag

Dag,
Er zijn nog enkele schema's die gemaakt moeten worden. Het merkwaardige feit doet zich vaak voor dat ik ze niet maak op een zondag als ik 'vrij ben', ik lijk dan niet echt goed te kunnen nadenken. Liever wat muziek luisteren, goed boek lezen, wat filosofie-achtige filmpjes... de schema's worden gemaakt soms in de middagpauze op het werk, het brein werkt op volle toeren en in een kwartiertje is het opgezet.

Vanmiddag voelde ik me nog steeds niet echt goed, lijkt ietsje koortsig, hele lichte hoofd/keelpijn, zou ik ziek worden. Gevoel van weinig energie maar benen voelen wel okee en twee dagen gerust (ok, vrijdag 5 km rustig gelopen).

Toch maar op pad voor mijn geplande 25 km. En dat ging beetje tot verrassing goed, totaal 1.57.20 gelopen over 25.00 km (forerunner gemeten). Hartslag was 140 het eerste uur (helft in 59.20), tweede helft 136 (helft in 58.00). Ik gebruikte de loperstruc: de helft van de afstand van huis weglopen = gegarandeerde de volle afstand lopen ook al heb je gen zin.

Nog nieuw paadje ontdekt, achter Norg, voorbij de afgebrande Vluchtheuvel rechtsaf fietspaadje op en twee kilometer op doorlopen. Daar was ik alleen in een dichtemistlandschap dat bijna donker was. [............ vul in: filosofische zin, bijv: er ontbreekt niets. Alles is er altijd al. Het leven is in zichzelf compleet. Mooie zinnen. Moet ik bovenaan mijn to do list zetten]

POV

1 opmerking:

Evelien zei

Jaaa, mooi paadje is dat he.