04 juni 2011

intervals op de fiets

Donderdag 7x4 minuten interval, HF148, telkens 4'pauze met HF125, getraind. Alles op fiets, want tempo lopen dat durf ik niet. De snelle intervallen gingen rond 33 km/u gemiddeld, de rustige stukken rond 26 km/u. Lekkere training, lekkere zere benen.

Vrijdag 34 minuten heel rustig, ik voelde vrijwel niets van de blessure. Wel af en toe een lichte steek en de steek lijkt uit de rug / ischias te komen. Ik doe een heleboel oefeningen om rug te ontspannen en probeer zo min mogelijk te zitten. En zodoende zal het goedkomen en ik zal iedereen naar huis lopen.

Vanavond zal ik weer een fietstraining doen, misschien 6x4 minuten. Ik start om 20.00 vanaf VV Roden dus wie mee durft...

Morgen weer wat hardlopen, kijken of e.e.a. al over is.

POV

Geen opmerkingen: