16 juni 2011

verder herstel

Merkwaardig...

Twee maanden geleden begonnen met een steek in linkerbovenbeen.

Sinds drie weken, elke dag bij opstaan de vertrouwde bekende pijn in bovenbeen. Paar passen wandelen, trekt wat weg. Overdag bij wandelen af en toe een steek; bij in/uit auto stappen: oppassen, steek.

Woensdagmiddag was dit alles nog aanwezig. Woensdagavond: training geven en trainen, ik voelde heel af en toe nog een steek, durfde niet 'hard' te trainen want je weet nooit.

Donderdagochtend: geen steek te bekennen. Nergens last van. De blessure lijkt wel vertrokken te zijn. Hij heeft me een paar weken gepest met steken en pijn, maar ik heb gewoon gewacht en verstandig gedaan, en het lijkt of hij in de nacht, onverrichterzake, weggegaan is, misschien om nu iemand anders lastig te vallen.

Wel gisteravond bij borrel, twee Duvels gedronken. Zou DAT dan de oorzaak van het herstel zijn?!?!?!??!

POV

ps...

's avonds nog wat gefietst, het leverde weer twee PR's op: 20 km hometrainer HF140 in 23.25, en ook 4km voluit in 3.21, dan te bedenken dat een tijd van 3.47 mij in februari nog erg veel moeite kostte.

De macht neemt toe. Is ook erg logisch natuurlijk met al dat fietsen dat ik doe. Vanavond (vrijdag) misschien eens 60 km proberen.

Geen opmerkingen: