21 maart 2015

Dit gaat lastig worden

Vandaag heb ik dan weliswaar 30k gelopen (in ongeveer 2.35 uur, dus rustig),
maar dat wil niet zeggen dat de marathon zal slagen.

Want ik was vrij energieloos. Bij hogere snelheden (ik probeerde wat stukken 12.5-13) werd ik slap, geen power, dus maar rustig voortgesukkeld. Hartslag was eerste anderhalf uur laag genoeg, maar liep ondanks het langzame tempo, tegen het eind op. En dat is een teken dat ik nog niet 'okee' ben. Ergens zit nog een zwakte. De griep heeft er flink in getikt.

Overigens zijn overige variabelen eksakt gelijk. Gewicht 70 vetpercentage 10 (of 3, op stand 'atletisch'), net zoals de afgelopen 34 jaar. Dit zeg ik omdat soms tegen me aan gezeurd word dat ik meer moet eten. AUB niet mee bemoeien, hoewel goed bedoeld.

Hoe nu verder?

Nou gewoon, verder. Ook als zeg of doe ik niets, "alles gaat gewoon verder". Ik hoef dus eigenlijk alleen maar gewone dingen te doen die ik altijd doe, en af en toe kijken/testen of 'ik alweer fit word'.

Zo ja, dan komt alles toch nog goed
Zo nee, dan komt alles toch nog goed, alleen iets later.

POV

Geen opmerkingen: