22 januari 2018

Kanzen, kanzen

Vrijdagochtend dacht ik nog dat de kans om ooit nog onder de 3 uur op de marathon te lopen circa 14 procent was.

Vandaag werd ik wakker met het idee dat het zeker gaat lukken. Is het niet in Rotterdam, dan misschien een marathonnetje later.

... vraag me af waar opeens dat idee vandaan komt!?!

Rotterdam zet ik nu op 35%.

Afgelopen 9 dagen 150 kilometer gelopen. Dat kan ook geholpen hebben. De benen voelen zich goed en sturen een soort seintje naar boven dat het wel weer kan. Misschien is dat het?

Overigens is er nog een lange weg te gaan. Zere liezen/beenheffers spelen me nu parten. Dingen die met twee dagen rust opgelost zijn. Linkerheup zit watvast. Enkel is goed maar ik moet wel uitkijken. Rechtervoet is qua teen soms wat gevoelig.

Maar: volgens de 80-20 principieëen mag ik de komende drie dagen toch alleen maar zacht trainen dus dat is mooi. Ik mik erop om komende zaterdag circa 28 kilometer te lopen met blokken T14 (2, 4, 4, 2, 4), totaal ca 2.09 lopen (hopelijk).

POV


Geen opmerkingen: