25 juni 2012

pffooeehhh!

Wat een beroerde training!
Hometrainer in een te warme zaal. Niet helemaal lekker in vel zitten.

Eerst 25 minuten HF140, dit ging de eerste 10 minuten okee, daarna door al wat oververhitting fors lager tempo. Toen even pauze.
Toen 10x(30 sec hard / 30 sec rustiger), ik trapte hier een mooi totaal van 165 kcal bij elkaar, gemiddeld zo'n 260 watt denk ik. Dit ging qua benen wel okee, maar ik kreeg een soort warmtestuwing ofzo, waardoor alle bloed naar hoofd steeg en ik hard begon na te denken over 'waarom doe ik dit wat is de zin van' en meer allerlei negatieve gedachten op allerlei terrein.

Daarna moest ik van mezelf nog 15 minuten op 200 watt voltrappen. Waar normaal de hartslag 120-125 is, was ie nu 140-145, en ging het erg moeizaam. Kreeg toen wat greep op gedachten enzo, en besloot het gewoon zonder verder mentaal gezeur af te maken.

Enfin.

Al met al ging het beroerder dan verwacht. Misschien is de grote vorm over.... ohnee.. stoppen met dit negatieve gedenk... waar is het bier.

POV

Geen opmerkingen: