11 november 2012

Druk, en "in vorm":

pffffff

Alles komt tegelijk.

En druk op het werk, en ook elke avond en ochtend wat te doen. En ook nog eens in topvorm (waar komt dat vandaan...) zodat ik goed moet nadenken over welke trainingen ik wanneer doe, om er het maximale resultaat uit te persen.

En te laat eigenlijk vannacht, de Hokband in de Pompstee, bekeken. Waardoor maar 5 uurtjes ofzo slaap.

Eerst de training:
- do: 50 minuten hometrainer, hartslag laag gehouden omdat de dagen daarvoor intensief getraind.
- vr: rust
- za: 13 km in 1.02, ging erg gemakkelijk, benen voelen erg krachtig en ik moest me inhouden om niet te gaan scheuren. Wel iets last beenheffers/liezen. Maar niet erg
- zo: 14 km incl wat heuveltjes die ik allemaal rustig nam. Maar ondanks het rustige, voel je dat toch altijd wel. In de middag nog even 40 minuten gefietst, omdat het mooi weer was en omdat ik nog even helemaal ontspannen wilde trainen. Want morgen 'moet het weer hard'.
- morgen: twee series 5x600... eens kijken of het echt zo goed gaat als ik nu voel.

Dan de rest: komende week achtereenvolgens training, overleg over loopgroep, training, borrel, borrel, rustdag, wedstrijd. Naast als het werk.

Ik praat op mezelf in... rustig blijven, niet nadenken over stress of druk of de lange lijst dingen, alleen maar bezig zijn met elk volgend stapje, het op dat moment aanwezige taakje goed doen.... (en uiteraard: ik zie hier opeens parallellen met het voorbereiden en lopen van een wedstrijd. Ondanks allerlei moeilijkheden het hoofd koel houden).

POV

Geen opmerkingen: