14 november 2012

duvel! swinckels!

Men traint een kilometer of negen, wat steigerungen, wat versnellingen. En benen voelen nog steeds supergoed (maar natuurlijk is alleen de uitslag van de wedstrijd zaterdag belangrijk).

En neme dan twee Duvel a 8.5 %

Het weldadige effect der alcohol! Tijdens onze loopgroep borrel, en nog zeker twee uur daarna, zweef ik op een roze wolk door de kamer, verblind door mijn eigen geluk en rondtollend in grootse dromen....

Morgen zullen we zeker en vast keihard op aarde neerkomen. Maar intussen genieten van de vrije val.

POV

ps... de donderdagtraining ging men ook aan de borrel, en ik was niet te beroerd om een Swinckels mee te drinken. Wat overigens wel beroerd ging was de training... ik deed niks en had toch zware benen. Hier kan ik geen wedstrijd mee lopen.... maar rug is okee.


Geen opmerkingen: