05 november 2012

Schema

.... oninteressante inhoud vernietigd....

althans. Bij herlezen vond ik het zelf allemaal niet echt boeiend, maar kan ook aan mij liggen natuurlijk. Binnenkort maar weer eens iets origineels schrijven...

Vandaag nog PI tegengekomen (hij werkt op zelfde verdieping als ik), door deze ontmoeting werden mijn plannen om volgende week zaterdag op de 10K toe te slaan nieuw leven in geblazen. De plannen dreigden wat onder te sneeuwen, de echte motivatie lijkt er niet te zijn, benen voelen wel helemaal top maar er moet ook iets van uitdaging of gevoel zijn dat het 'belangrijk' is om erg hard te lopen. En dat gevoel is er, ondanks ontmoeting PI, nog niet. In mijn ervaring kan je dat gevoel terugkrijgen door hard te trainen, alsof je door hard trainen weer in de stemming komt... daarom ga ik me goed voorbereiden op de 5x600 + 5x600 maandag, en probeer de lat hoog te leggen voor de dinsdaggroep. Ik denk aan 5x2.12 en 5x2.05... Als dat redelijk soepel gaat kan ik onder de 37 lopen... dream on...



POV





Geen opmerkingen: