12 mei 2015

HIIT training inclusief filmpje

De derde HIIT in Mensinghebos: 3900 meter in 1 minuut hard 1 minuut pauze.
Gisteren in een totaaltijd van 12.39, ofwel ruim 18.4 km/uur. Ben zeer tevreden mee want ik had enorme fietsbenen: geen kaats, geen techniek, gevoelsmatig althans.

De grafiek: snelheid zoals te zien rond 03.15 per km, hartslag relatief laag: max 155, pas in de tweede helft bijna bereikt. Telkens redelijk goed herstel, in 1 minuut zo'n 20-25 slagen. Vermoedelijk pas als ik langere tempo's doe zoals 3x1000 in 3.25, dan zal hartslag naar de 160 gaan.




Ik vond iemand bereid om de HIIT te filmen, en ik heb na wat knippen en plakken de volgende film gemaakt. Het hardlopen oogt langzamer dan het voelde; ook is te zien dat ik best moe ben in de pauze's van 1 minuut, maar dat het herstel snel gaat.



POV

Geen opmerkingen: