04 december 2006

Stressfractuur!?

Dag,

Al enkele dagen heb ik een klein gevoelig plekje op mijn scheenbeen, zo'n 10 centimeter boven de enkel. Als ik erop druk doet het pijn, en gedurende de dag voel ik soms iets. Op internet staat dat een STRESSFRACTUUR (HELP!) een klein plekje is (gelocaliseerd) dat je precies kan aanwijzen. Dat klopt. Maar ook dat je het tijdens het lopen continu voelt. Maar even afwachten, tijdens lopen voel ik vrijwel niets...

Zondag heb ik 9 kilometer in bijna 40 minuten gelopen, een constant bijna 14 km/u tempo. En vandaag: 16x250 meter in een tempo van ongeveer 16.7 km/u, met pauzes 25 seconden. Zonder problemen.

Het kan ook zijn dat het een nep-blessure is omdat een strakke sok enkele dagen op die plek blijkt te hebben gedrukt. Zucht.

groet.pov

Geen opmerkingen: