20 mei 2007

uitlopen, uitlopen

Hoi,

Beide dagen een uurtje rustig (12.5 km/u), gewoon rustig lopen, en een forse spierpijn, nog van de halve marathon, en heel moe van het nachtbraken 3 nachten achtereen. Ja het kwam toevallig zou uit.

Komende zaterdag is er een 10 kilometer in Marum, het schijnt een snel (lees: kort) parcours te zijn. Wie weet ga ik er wel heen, ik weet het zelf nog niet.

Ook weet ik niet wat ik de komende dagen ga trainen. Het is volgens mij vaak niet goed om een te gedetailleerd schema rigide te volgen. Op een bepaald moment wordt het dan belangrijk om die en die tijden te te lopen in training, en volgt teleurstelling als dat niet gehaald wordt, of je gaat erover denken 'wat nu' en dat soort dingen. Daarom: geen plan. Wel: morgen, dinsdag, woensdag trainen. Maar hard of zacht, weet ik nog niet. Wel heb ik een gevoel van souplesse dat ik wil behouden en zodra dat zou wegvallen zou ik rustiger aan doen.

Het klinkt vaag maar dat is juist de bedoeling. Dan levert het geen enkele stress op en is het alleen maar lekker.



Groet
Paul

Geen opmerkingen: