21 juni 2008

toch maar die halve dan!?

Na een week waarin ik me niet echt goed voelde, voel ik me de laatste twee dagen weer beter worden. Ik heb vrij weinig gelopen, vanaf vorige week donderdag: twee dagen rust, duurloopje, wedstrijd, rust, baantraining, duurloopje, twee dagen rust. Ongekend weinig voor mijn doen, maar ik voelde me op een of andere manier niet goed of sterk genoeg om lange duurlopen of meer te trainen.

Maar nu voel ik me weer ok.

En belangrijker, ik heb wel zin om even een stukje te rennen, vanavond dan maar, in Roden, de halve marathon. En als ik win dan wordt het prijzengeld verbrast in de Pompstee!

Verder ben ik natuurlijk zeer benieuwd naar hoe het iedereen van 'mijn' loopgroep Roden zal vergaan, 15 deelnemers sterk, iedereen goed voorbereid, het zal vrij warm worden...

POV

Geen opmerkingen: