29 maart 2010

het kunstwerk is bijna af

Hoi

Vanavond weer een mini testje loopband gedaan: 4 minuten telkens 1.2 km/u harder en hartslag plotten in een grafiek. Ik liep van 12.0 via 13.2 etc tot 18.0 km/u, en het ging allemaal prima. Zelfs de 18.0 voelde heel goed, alsof ik dit zeker nog minuten door kon lopen.

Uiteindelijk is er een grafiek uitgekomen die weer 'beter' is dan alle eerdere grafieken. Dit moet ook wel natuurlijk, na alle training. De HADD tempo's hebben hun werk gedaan.



Het is altijd nog de vraag hoe de zonder meer voortreffelijke conditie (!) zich vertaalt in een harde wedstrijd, maar ik ben al helemaal tevreden en blij dat alles zo goed gaat, onafhankelijk van de eventuele uitslag in Rotterdam. Het is een super gevoel om zo'n 18 km/u tempo te kunnen lopen zonder enig pijntje of blessuretje. Het is ook pas sinds een maand ofzo dat ik helemaal niets meer voel van mijn liezen.

... ok nu bier

Geen opmerkingen: