04 januari 2011

mooie training

Zie de grafiek,
deze vraagt om enige verklaring.



Eerst links, inlopen met HF rond 120, 12 km/u.
Daarna wat oefeningen,
Toen 5x800 in ongeveer 2.56, waarbij de HF telkens tot ongeveer 151 steeg, mooi laag en het voelde ook gemakkelijk.
Daarna 5x400 in ongeveer 1.25, hartslag bereikte hierbij nergens een maximum, want 400 is, zoals in de grafiek te zien, te weinig om een plateau qua hartslag te bereiken.

Verder: uitlopen rustig.

Toen, douchen, in auto stappen, en bijna 100 km/u op de snelweg halen, even rotonde, en 90 op provinciale weg. Iets te snel maar ik krijg op deze blog vast geen bekeuring. Stoppen bij stoplichten en daarna nog even veel te hard in Roden rijden tot ik thuis was. En, al die tijd de hartslag op een keurige 70 (maar kan ook zijn dat ik hem niet meer om had).

Ik ben blij met de training, ook lig ik al wat voor op pi, die slechts een schamele twee rustige duurloopjes heeft gedaan.

POV

ps... mijn eigen schema voor rotterdam is nog niet gemaakt, ik wil eerst even een beginnetje hebben qua training en lange duurlopen om te zien hoe e.e.a. loopt.

Geen opmerkingen: