30 januari 2011

e621

Beetje rare titel, ik zat net ertensoep te eten en dacht "he wat lekker pittig die soep, welk ingredient zou hier in zitten". Hierna ging er een klein e621 belletje rinkelen, soepblik uit de trash gehaald en ja hoor!!!! Wanneer leren ze het nou eens af die producenten om overal van die *@!&(%*&# doorheen te (&$(*Q&!@en.

We zullen zien of ik vannacht zal slapen (...)

Dan de training.
Op wonderbaarlijke wijze zijn al mijn pijntjes verdwenen en ik werd geheel uitgerust en fit wakker. Mogelijk komt dit doordat Rotterdam zich aan mij opdringt, vanuit een soort mystiek perspectief (dwz het is niet te verklaren, het punt is dat ik merk dat er 'iets' gebeurt. Zou trouwens leuk zijn als dat 'iets' eens een goede tijd opleverde).
Maar niet hard getraind, gewoon 60 minuten hometrainer HF120-125, intensiteit van rustige duurloop. Fietsen telt als hardlopen met een omrekenfactor, zie rechts het schema.

Komende week (waarschijnlijk):
- ma loopband 8 km ofzo, en fiets testje 20km, lijkt me interessant.
- di 2x (1200-1000-800) op wedstr schoenen en rond 3.55/km
- wo rustig aan
- do rustig aan
- vr rust
- za rust / 20'dribbel
- zo APELDOORN 27.5, ik wil 1.52.xx ofzo lopen, een half minuutje voor pi, en om op koers voor 2.54 te zijn.

We zullen zien.

POV

Geen opmerkingen: