16 februari 2012

niet lachen aub

maar ik heb een vermoeden waar mijn beenblessure vandaan komt.

Ik zit nl vaak met laptop op mijn benen te werken (de naam zegt het al), en laptop wordt lekker warm. Maar, die warmtestraling lijkt ergens in mijn benen door te stralen en irritatie te veroorzaken. Want ik voelde na 3 uur tikken opeens, al zittend, de bekende pijn. En tijdens training daarna aan BEIDE kanten. Toen ontstond het vermoeden.

Bij nader onderzoek: dit is een bekend laptop fenomeen en staat bekend onder de naam 'toasted leg syndrome', je benen worden te warm dus.

Nu lek ik er braaf een telefoonboek onder... kijken of ook dit probleem opgelost is.

POV

ps. gisteren 15 km gelopen waaronder wat stukjes snel. Nergens last van. Plan is vanavond lange fietstrainer sessie + beetje lopen; vrijdag en zaterdag vrijwel niets; zondag een lange loop 25+ km.

Geen opmerkingen: