19 maart 2007

Een wisselduurloop, en lekkere music

Ik heb een soort wisselduurloop gedaan, of een intervaltraining, of een vaartspel, in elk geval:

11.7 km rondje, telkens 1 minuut rustig (13-14 km/u) en 1 minuut vlot (15-17 km/u), totaal 48.15. Ging heel soepel.

Ik heb geprobeerd 'BK' te lopen: afzetbeen telkens snel bijtrekken, korte kaats, redelijke frequentie, rotatie beperken. Maar, de laatste tien vlotte minuutjes vergat ik dat alles en kwam ik in een soort perfect ritme...

Nul minuten inlopen, 15 seconden uitlopen, da's natuurlijk niet goed.

Maar wel goed is een (weliswaar 12 jaar geleden) nummer van Geert, loopmaat en musician. Ook een favoriet van mij is highway, ligt beetje aan stemming...! Bij nade inzien is child mijn meest favorite. Wacht even, snel een beugeltje Grols halen, en chips!



POV

Geen opmerkingen: