03 maart 2007

duurwerk en nog eens duurwerk, maar wel op souplesse

Twee daagjes niets gedaan, dus vandaag weer wat extra getraind.

Eerst 17 kilometer met daarin ongeveer 9x1000 in 4.10, de rest in 12-13 km/uur.
Later op de dag nog 8.5 kilometer met 2x1000 4.10, 8x200 in 45 seconden, die versnellingen gooide ik ering omdat ik bij nader inzien mij eerste plan om slechts 12 km/uur duurloopje te doen, te saai vond en omdat mijn benen heel goed en los waren.

Rustig genoeg getraind om mijn kuiten te ontzien, en voldoende kilometers om een basis te vormen voor een snelle halve marathon. Ik had nog wat strakke lange sokken in de kast liggen, deze boden steunen aan de geteisterde kuiten. Goede tip, loopgek!

Morgen misschien 15 kilometer met paar duizendjes, maandag niets, dinsdag 8 kilometer op wedstrijdschoenen 15.5-16 km/uur is het plan. De rest van de dagen weinig.

Groet.
POV

Geen opmerkingen: