28 februari 2007

oei die kuiten

Vandaag bij de loopgroep training (765432 minuten op 14 km/uur) had ik zere, gevoelige kuiten. Het begon gisteren, eergisteren was er nog niets van te merken. Of... even nadenken, is dat echt zo? Nee, vorige week ook al ietsje. Misschien nekt mij het feit dat ik maandag/dinsdag/vrijdag/maandag/dinsdag op wedstrijdschoentjes heb gelopen, met forse omvang (6/7/15/6/10 km) en snelheid.

Nou ja, ik hoef niet veel spannends meer te doen voor Haren. Twee dagen rust, daarna twee dagen rustig duurlopen, daarna maandag 8 kilometer vlot, en dan nog 4 dagen rustig aan.

Zou de vorm eruit komen? Ik kan nog zoveel praten over 1.20 maar dat zegt allemaal niets. De echte wedstrijd zal het bewijzen.

POV

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Adrienne loopt met compressiekousen, helpt goed bij gevoelige kuiten!
Rust doet wonderen. Heb je geen sportmasseur in de buurt?

paul oude vrielink zei

Rust doet inderdaad wonderen, vandaag en morgen rust, heb het gevoel dat ik al wel een duurloopje zou kunnen doen.

Geen sportmasseur (en geen tijd) voorhanden. Maar met een bierflesje (Kasteel) van beneden naar boven over kuit rollen is goede massage.

Oorzaak waarschijnlijk het lopen van veel kilometers op een (natte) baan. Beetje wringen in de linkerkuit vooral, rechter is alweer over.