04 maart 2007

veel getraind alweer

Misschien wel te veel... wie het weet mag het zeggen.

Vanochtend 3x1000 in 3.42 met loopgroep, hartslag 145 na elke herhaling. En een goed gevoel. In totaal 13 kilometer.

Vanmiddag 5000 in 19.50 'vlotte duurloop', hartslag 144 en inclusief in/uitlopen 9 kilometer. Dit voelde goed en gemakkelijk aan, ik deed het expres met wedstrijdschoenen om te kijken of ik de kuiten nog zou voelen. Nee dus. Geen probleem en een soepele training.

Morgen loop ik waarschijnlijk 8000 meter op tempo, rond de 30-31 minuten, en de dagen daarna doe ik zo weinig mogelijk, zodat ik vier dagen 'rust' heb voor de Halve van Haren.

Nu op dit moment zoveel mogelijk eten, koolhydraten vooral, zodat ik woensdag ofzo al 'opgeladen' ben.

En dan heb ik de perfecte voorbereiding gehad.

POV

Geen opmerkingen: