12 maart 2009

paar goede trainingen

Voor't werk in Rijswijk.

Dus voor het gezamenlijke diner met de collaegae nog even lopen natuurlijk.

Dinsdag 5x1030 meter (google earth) in gemiddeld 3.57, zonder problemen, pauze 1'
Woensdag 10x300 meter in gemiddeld 1.03, pauze 45"

De opmerkzame lezer ziet natuurlijk meteen dat de korte pauzes weer terug zijn. Ja... want de collaegaeae wachten natuurlijk!

Verder kwam ik dinsdag per ongeluk nog op een paadje in rijswijk, waar ik 23 jaar geleden wedstrijdjes liep, dat waren woensdagavond-10kilometers in het rijswijkse bos, georganiseerd als ik het me goed herinner door Joop Teljeur. Ik werkte toen bij de luchtmacht als ROAG, en woonde in Delft (als ik het me goed herinner). Dat waren nog eens tijden, elke dag de systemen backuppen met 10 megabyte schijven die in 20 minuten volgenschreven waren (zei hij, terwijl hij net even z'n schemas wegschrijft op z'n 2 gig stickje).

POV

Geen opmerkingen: