06 september 2009

blah

soms heb je van die dagen.

Mijn hoofd stond totaal niet naar lopen. Maar ja... aan de andere kant, als ik dan de training oversla heb ik geen tijd meer om nog een lange training voor zaterdag te doen. En van uitstel komt afstel en...

Dus. Niet zeuren. Lopen. Gewoon 20 km wegtikken, even rusten en nog 8 km vlot, dat moest dan maar gebeuren. Die 20 wilde ik langzaam lopen maar wegens invallende saaiheid tijdens het 11.5 km/u tempo, ging ik maar wat harder en na 1.35.50 zat dat erop. Zo. Even rusten. Koffie, melk, stroopwafel, even de mail lezen en mp3'tjes scoren voor dochter. Na wat uitstelpogingen toch maar de snelle schoentjes aangetrokken voor rondje 7.95 km vlot, en tot enige verbazing liep dat heel lekker in een fractie boven de 15 km/u, 31.45, HF155.

Totaal vandaag 30 km in 2.17.30.

overigens beslis ik pas na zaterdag over amersfoort wel of niet... conditioneel heb ik totaal geen problemen met alles maar de pezen zijn nu weer iets gevoelig na het afgelopen trainingsblok (135 km in 9 dagen!).

2 opmerkingen:

loopgek zei

Ik ga bijna voor je hopen dat je in Winschoten ook geen zin hebt ;-)

paul oude vrielink zei

Achja... dat maakt niet uit. Het zou denk ik ook niet best zijn als ik het zou laten afhangen van zin of geen zin.

Het is eerder een sterke nieuwsgierigheid hoe het zal gaan en of ik werkelijk zo taai ben als ik denk te zijn (wat vorige week en vandaag ook zo was).

Het rare is ook dat het telkens de eerste 10-15 km 'matig' gaat, maar vanaf 20 voel ik me goed en sterk.

Afijn we zullen het zien