11 november 2009

baantraining; loopband; kracht

met de loopgroep, op de baan.
Zij deden 2x (1000-800-600-400), ik liep 7 of 8 (niet precies geteld) keer 400, in 84-86 seconden. Ging lekker soepel.

Daarna thuis braaf de vitaminen: 1 ijzertabletje, wat tarwekiemolie, en nog een gele pil uit een bruin potje. Ik vermoed dat het vitamine B is, het enige wat ik zeker weet is dat het op moet en dat het vitaminen zijn. Want ze zijn niet onbeperkt houdbaar en baat het niet dan schaadt het niet.

op de donderdag 13 km op loopband @ 14-16 km/u, HF145, en gedurende korte tijd hier en daar 153, dus alles nog onder de anaerobe drempel dus er gaat niets stuk; vergelijkbaar met dinsdag. En wat krachttraining. Hartslag was in het begin erg laag maar liep bij gelijke snelheid toch redelijk op, beduidend hoger dan ongeveer een maand geleden. Maar de benen voelen wel goed. Dus onduidelijkheid. Er is een test nodig. Volgende week zal ik weer een zoladz/max testje doen, en misschien blijkt hier uit dat ik een hogere max hartslag heb gekregen. Ben benieuwd.


POV

Geen opmerkingen: