02 november 2009

weer mooie training

Hoi,

Ondanks iets dubieus gevoel in rechterenkel (er zit ergens een pijntje in, wat naar de hak doortrekt, meestal is er niets van te voelen maar soms ietsje. De blessure die ik van een kilometer afstand zag aankomen 3 weken geleden, staat nu veilig op 500 meter afstand stil. Sofarsogood).

Toch een mooie HADD training:
4000 HF140 in 16.11 (sterke verbetering tov vorige week)
legpress 4x40x120kg; hamstringcurl 2x20x45kg
4000 HF150 in 15.34 (heel goed gevoel in benen maar hartslag ging nog iets te gemakkelijk naar 150. Dit is dan ook een goed trainingstempo voor mij. Lange stukken HF150 is het plan. Simpel en goed).
2000 HF160 in 7.15 (voelde ook altijd nog goed en sterk en niet 'verzurend'. Dit zou mijn 10km tempo kunnen zijn)

POV

2 opmerkingen:

Loopgek zei

Ik heb eens wat gegoogled op HADD maar kom vooral weekschema's tegen. Meer HADD-programma's, dan op zichzelf staande HADD-trainingen zeg maar. Ik dacht uit jouw posts te halen dat het vooral ook een soort test is, die vergelijkingsmateriaal oplevert. Wordt tijd dat je weer eens een artikel schrijft?

paul oude vrielink zei

OK!

Ik zal Hadd in Nederland introduceren.

Ik zal een artikel schrijven en hier publiceren.

Roem zal mijn deel zijn.