24 juli 2012

Sport avondje

Eerst fietsen, 60 km in 1.56.09. Het was een soort revanche op de zaterdagwedstrijd waar ik veel te hard wegging. Nu eerst 10 km relatief rustig, en de turbo erop als het eenmaal goed draait. Dit ging goed. Maar laatste 10 km wind tegen was ik leeg. Toch afmaken. Mooi.

Toen de schema's maken.

En mooie aflevering van Mart, met paar hele mooie oude beelden van sprinters en marathonlopers. De 2e plek van Nijboer in Moskou, reden dat ik marathons ben gaan lopen (...ehhh... dat zeg ik nu wel, maar ik weet het eigenlijk niet meer. Is als 32 jaar geleden. Volgens mij was de doorslag de 25 km NK te Deventer, ik dacht in 1980, waar (als ik me goed herinner) Henk Mentink, in de eindsprint verslagen werd door naamgenoot Gerard. Ik stond er vlak op en kon niet begrijpen hoe je een 1.18 uur (de winnende tijd dacht ik) zo hard kan lopen. Dus moest proberen hoe dat nou was.....


POV

Geen opmerkingen: