19 februari 2013

lastig lastig....

Mini pijntje in linkerbeen binnenkant, 't is geen echte blessure...
Het is onduidelijk of 'bouwsteen 005' (vlotte duurloop 34 km) morgen mogelijk is. Maar zo niet morgen, dan moet hij geschrapt worden want rest van de week geen tijd daarvoor.

"En dan komt de planning in gevaar". Want ik wil in dit duurblok wel twee lange trainingen hebben. En dat komt dan te dicht op de halve marathon van Haren of CPC (want komend weekend lang + volgend weekend lang + weekend daarna halve marathon is trainingstechnisch niet okee, niet voor mij in elk geval).

Dus wat te doen... hier begint hardlopen voor mij al wat 'vervelend' te worden, ik wil me eigenlijk niet in al te veel bochten wringen. Ergens signaleert deze hele situatie (blessure'tje, in bochten wringen qua planning, over nadenken) al een soort 'fout'. Mogelijk 'zit ik er te dicht op', het is wellicht beter even afstand te nemen zodat de betere oplossing in zicht komt.


Natuurlijk, 'onder' dit soort dingen, is er geen enkel probleem. Dit zijn slechts planningskwesties. Zelfs als ik gewoon zou kappen met hardlopen, is er geen enkel probleem. Niets raakt uit evenwicht, nergens wordt wakkergelegen, de perfecte constellatie der dingen blijft bestaan.


POV

2 opmerkingen:

gerrit zei

Wat ben jij 'balanced' man. Wou dat ik er zo in kon staan. Heb ook een pijntje en heb zondag de laatste kans om mijn pr op de 500 onder de 50s te krijgen. Loop er nu al mee rond de hele dag. Gaat natuurlijk ook nergens over maar wat kan ik me daar
toch druk over maken.

Groet gerrit

paul oude vrielink zei

Ja... er zit altijd een grote toevalsfactor in dat soort pogingen, volgens mij. Je hebt a.h.w. geen grootse invloed op de uitkomst, misschien overschat je de invloed die je hebt. Het is voor een vrij groot deel 'voorbestemd'....toch?!!