03 februari 2013

nog wat trainingen, blokje afgerond

Ha,

Dit weekend tijdens ons 'trainingsweekend' (ik mag het geen trainingskamp noemen (en dat is het ook echt helemaal niet (...))) nog 58 kilometertjes allemaal rustig gelopen. Nu "zou dan toch alles goed moeten zitten".

Het blok:

Ik heb 412 km in 30 dagen gelopen, gemiddeld is dat 96 km/week. Mooi
Daarnaast wat gefietst zodat het totaal inclusief Aeroob Equivalent op 460 km = 106 per week uitkomt. Mooi.
Verder voldoen marathon- en hoger tempo dus intensiteit 'zit erin'.

Nu een weekje rustig aan. De vraag is of dat gaat lukken want eenmaal in een trainingsflow is het lastig daar weer van af te kicken. In elk geval ga ik 'halve trainingen' doen. Normaal 80 minuten fieten nu 40; normaal 10x1000 nu 6x, etc etc.... Zodat ik zeker weet dat alles maar dan ook alles weer 'heel' is en ik helemaal fris het volgende blok in kan gaan. Nog wel even een wedstrijdje komende zondag: 10 mijl...


POV

ps... iedereen heeft erg goed ons best gedaan.
ps2... met MovieMaker kan je videofilmpjes beeldje voor beeldje bekijken, en er zijn interessante conclusies getrokken.

Geen opmerkingen: