17 februari 2013

Drankposten

Tja eh deze titel, nou kijk het zit zo,


Vanochtend eerst training gegeven.

De training van (6x40 sec/40p) 8' halvemarathontempo / (6x30 sec/30p) 6' halvemarathontempo / (6x20sec/20p) 4' halvemarathontempo beviel uitstekend, zo goed zelfs dat deze ook binnenkort op een woensdag/donderdagtraining zal worden gegeven. De afwisseling vlot/rustig is lekker afwisselend. Ik vraag me af of ik patent kan aanvragen op deze training.
Verder een nieuwe krachtoefening waar ik ook patent op ga aanvragen.

Mijn eigen benen: gevoelig. Achteraf herinner ik me dat ik dinsdag ook al 'iets' voelde aan binnenkant bovenbenen, dus "het komt door zondag". Korte broek, 0 graden, gladde ondergrond, ik heb vrijwel zeker iets verrekt.
Dinsdag/woensdag viel het me niet op dat ik last had, waarschijnlijk omdat mijn concentratie er helemaal niet op gericht was, maar vrijdag t/m nu, voel ik deze plekken behoorlijk.

Oorspronkelijk zou ik vandaag 'bouwsteen 005' lopen: 34 kilometer op 12.5-12.8 km/uur, maar dit was te riskant. Dit zal ik, als alles goed en snel herstelt, dinsdag doen. Maar zo niet, dan SCHRAP ik 005. Een bouwsteentje meer of minder. Je kan altijd 1 bouwsteen uit de toren wegtrekken, dan valtie nog niet om.

In plaats van snelle duurloop besloot ik met de groep 'zondagdames' mee te gaan. Ik had al zoveel tweets gezien met vele kilometers en gemakkelijk gelopen uren, dat ik het bijna niet meer geloofde. Zo goed kon het toch niet gaan! Dus even ter controle meegelopen. En inderdaad... we dribbelden een keurige 16 kilometer. Ik kwam vandaag op 24 kilometer, waarbij mijn 6-dagen totaal op 98.5 kilometer komt.



De loop met de dames (J/H/I/R). Harma was mee. Het woord Marathon viel. De term Drankpost kwam ter sprake. Het woord Ikea viel. Nu heb ik al te veel gezegd. Maar kansen Harma -> Marathon nemen toe.


POV

Geen opmerkingen: