31 augustus 2015

Triathlon vervolg

....
Zondag 50k gefietst, ging goed, mooi weer. Ik fietste 1.36, even hard dus als gisteren in de triathlon, met een mooi lage hartslag van 131. Theoretisch moet ik dan 34 km/uur kunnen halen, zal dat deze week ergens, een keer doen.

Ach er zijn zoveel verbeteringsmogelijkheden:
  • Zwemmen 27 minuten kan zo 7 minuten af met een halfjaar training
  • Wisselen 5.30 kan zo 4 minuten af met een tri suit en minder verzuurde armen (het is vrij lastig zelfs jezelf af te drogen als je armen vol melkzuur zitten)
  • Fietsen, zie boven. Min 6 minuten. En ik hoor net dat een fiets met perfecte wielen/spaken je 2 minuten oplevert, benen scheren levert 20 seconden op en er zijn nog wat dingetjes.
  • Lopen, als ik het niet als duurloopje maar als echte wedstrijd benader: min 4 minuten.

Al met al zie ik de 2.15 binnen bereik.....
Maar het kan natuurlijk ook dat ik oud en versleten ben.

POV

ps. Maandag even weer eens gelopen, 10k loopband met wat 1000'jes: 14, 2x15, 3x16 km/uur, de rest rustig. Ging best redelijk.
ps2. Dinsdag 1400 meter zwemmen, voor het eerst meer dan 30 minuten netto zwemtijd; ook een eerste kleine PR: 100 meter in 2.06. Erg langzaam natuurlijk maarja. Ik ben nu eenmaal oud en zwak.




Geen opmerkingen: