15 juni 2006

alles onder controle...

Woensdag, oeioei, ik kon de verleiding niet weerstaan om op de baan wat 200jes snel te doen.

Tijdens de loopgroeptraining telkens 200 snel, 15 seconden wachten op de hele groep, en 200 snel om iedereen weer in te halen. Die 200jes telkens in 35 en 38 seconden.
En twee van de 200jes waren snel in 31.7. Mijn heup/bilspier heeft dit geweten. Helemaal stijf 's avonds.

maar... de volgende ochtend, geen centje pijn dus even getraind vandaag:

14x300 meter in 64 seconden, 30 sec. pauze. Ging soepel hoewel de hartslag heel laag bleef (145 na de 300jes). Geen last meer.


De snelle 200jes zullen dienen als basis om komende dinsdag of donderdag 'iets snels' op de baan te doen. Afhankelijk van zin en benen, bijvoorbeeld een 600 in 1.39 of zo.

1 opmerking:

Anoniem zei

Let maar op met je heup! Rust kan geen kwaad.

OT: Mijn weblog op het oude (Blogger) adres is gekaapt!Ik heb nu een weblog gemaakt op mijn eigen domein http://ronsrace.nl. Hopelijk is dit wel safe!