19 juni 2006

een snelle training.

Vandaag was ik blessurevrij en fit. Dus lekker iets snels gedaan:


1600 meter afgelegd in telkens 30 seconden hard en 40 seconden rust op de plaats.
Na 4.29.1 had ik de 1600 meter afgelegd, gemiddeld dus 21.4 km/u.

Ik voelde geen zuur, alleen kon ik niet harder dan dit.
Jongens, wat is dat dan, verzuring? Ik voel het niet... (overigens als ik morgen dit weer zou proberen zou ik gegarandeerd pijn in mijn benen voelen. Maar dat is geen verzuring, dat is pijn die je voelt omdat je spiercellen nog niet gerepareerd zijn. Deze pijn wordt volgens mij vaak aangezien voor verzuring. LOOP NIET DOOR PIJN IN JE BENEN HEEN!).

Ik merk bij deze tempo's dat bij goed snel afzetten en been snel weer naar voren brengen, het ritme goed is. Maar als je niet op ritme let en het wat laat zakken verdwijnt de snelheid meteen.

aldus,

pov

Geen opmerkingen: