25 februari 2008

92 minuten

Hoi,

Een goede duurloop, 20 kilometer, eerst 12 km/uur, later stukken van 14-15 km/uur. Na ruim een uur voel ik nog wel de moeheid van die 36 kilometer, maar fitheid overheerst. Ook is het "loopgevoel" nu anders dan enkele weken geleden, sowieso gaat het harder, maar het voelt allemaal ook technischer, lastig uit te leggen, maar de timing klopt precies en is ook lang vol te houden. Geen gestamp of gehark maar ik zweef keurig over het asfalt zonder impact of schade, de enkel vindt het ook allemaal prima. Nog altijd gaat alles 'rustig', geen 'zware vermoeidheid' of iets wat daarop lijkt.

Morgen ook nog een lang end lopen (in Groningen, daar ook warming up / training geven denk ik) en dan enkele rustige dagen met weinig training, aandacht op andere dingen richten (hoewel, ik richt mijn aandacht continu op van alles en nog wat).

Dan zaterdag, wil ik toch eens een testloopje doen. Misschien 15 kilometer over het peizerloop parcours, maar ik zie ook een 10 kilometer wedstrijdje in Drachten staan... liefhebbers?

POV

Geen opmerkingen: