06 februari 2008

peterrrrr

wat een belachelijke uitzending was dat zeg!

Geen enkel bewijs gezien, alleen een verhaal dat JvdS heeft opgehangen aan zijn mede-rijder. Pfff... opgelost. Laat me niet lachen. Zelfs 'journalistiek' is de zaak helemaal niet opgelost. En sinds wanneer nagelen we mensen aan de schandpaal zonder bewijs? Ergens in de middeleeuwen was dat toch?

De uitzending lijkt mij gemaakt te zijn geweest om geld te verdienen. Nou dat is hem gelukt.

POV

ps vanavond 14.5 kilometer gelopen, dat ging echt gemakkelijk. Eigenlijk wilde ik 16 lopen, gelukkig herinnerde ik me dat ik vanaf bushalte naar werk (en terug) ook hardgelopen heb (heen regende het, terug moest ik de bus halen). In totaal TOCH 16 vandaag.
Ik heb afgelopen week 95 kilometer gelopen maar ik voel me totaal niet moe, integendeel! Mijn trainingsvisie verandert voorlopig richting 'rustig veel lopen'.

Geen opmerkingen: