12 mei 2009

164.991

De afstand die atleet J.M (de loper op de foto) van Loopgroep Roden in de NK 24 uur van Steenbergen aflegde.

Het waren twee fantastische dagen, daar in Steenbergen. Niet in woorden uit te drukken, je had er bij moeten zijn.

Heel Ultra Nederland was aanwezig, al dan niet fysiek.

Ikzelf werd ook weer gegrepen door het gevoel, dit wil ik ook! Zo'n end lopen en dan kijken wat er gebeurt. En mijn oud-trainer Peter Stein (rechts op de foto), die er (natuurlijk) ook was, voelde dat misschien aan want hij heeft me overgehaald om te gaan starten (onder voorbehoud van geen blessure natuurlijk) in de 6 uur van Amersfoort, 4 oktober. Met de woorden "Dat ies doch oengeloofelik", of misschien met de woorden "dat kaan jij well" of "moet je kijken, hij is hielemaal kapott".



En kennelijk is zijn invloed serieus want vandaag kocht ik een flesje tarwekiem olie en vitaminepillen, en ging ik 16 kilometer lopen als eerste basis. Ging overigens probleemloos zonder pijntjes (afgezien van een zere kuit omdat mijn fiets was omgevallen op mijn been).

POV

Geen opmerkingen: