22 december 2011

Ik ben in vorm. Wat nu.

Gisteren de traditionele oliebollenloop.
Dank voor de cadeaux!

Wegens tijdgebrek had ik tevoren nog even getraind (720 kcal op hometrain, equivalent met 12 km) en nog 9 km tijdens de oliebollenloop. Het stuk terug naar huis met drie Gluhwein en ...tig oliebollen in de mik, en kist met cadeaux op de rug, was zwaar!!

De komende dagen: zaterdag/zondag en vanaf dinsdag t/m vrijdag vrijwel geen gelegenheid om te trainen. Dat betekent dat alle training vandaag/morgen/maandag zal moeten gebeuren.

Ik kan twee dingen doen: alleen maar rustig trainen in de wetenschap dat 'ik in vorm ben', of nog een intensief blokje plaatsen. Ik kies voor het laatste, a) omdat ik trainen op dit moment erg prettig vind en je moet doen wat je leuk vindt, b) omdat er overcompensatie moet zijn. Overcompensatie: eerst zo leeg mogelijk maken zodat daarna voorraden zo vol mogelijk worden. Dus vanavond fietstraining / morgenochtend lange looptraining (20 km incl 4x2000). En dan maar rusten.


POV

Geen opmerkingen: