22 december 2011

heh... eindelijk een off day

lekker.

Na 20 minuten fiets, gestopt. Wat doe ik hier....

Snel naar huis. Flessen wijn uitgestald, lekkerste geopend.

Beetje lezen beetje rusten.

Toen ook nog Witteman & Finkers, tikten mijn favoriete onderwerpen aan. (... nee niet hardlopen. Dat is leuk voor erbij. Het gaat altijd natuurlijk om de Grote Dingen. Het leven. Een wonder altijd als je 's ochtends wakker wordt. Open de ogen en stereo full colour 3d komt binnen en de hele wereld van indrukken... waar komt het vandaan!)

De clash van twee werelden. Witteman "de dood is een fout in de schepping" Finkers "de dood is de essentie van kunst". Mooi en nog eens mooi.

POV

ps... nu vrijdagochtend.

Ik had me voorgenomen 20 kilometer vlot met tempo's, ter voorbereiding op Blijham.
MAAR: na 1.5 kilometer omgekeerd en naar huis.
WANT: 'het voelt niet goed'. Het gemak van dagen/weken geleden is weg. Het ging nog niet eens 'slecht' maar het leek alsof ik bij elke stap iets van tegenzin voelde. En ook ergens een soort immense vermoeidheid van werken, dingen, drukte,
EN: ik vertrouw dit gevoel volledig. Rust.
VERVOLG: zondagavond denk ik, weer even proberen hoe het dan aanvoelt. Misschien zijn dan de donkere wolken der tegenzin en moeheid vertrokken.

Geen opmerkingen: